středa 4. ledna 2012

 Založení blogu

Stalo se tomu tak 04.01.2012 v 02:45 ráno článkem Moje cesta k čaji. A důvod? Jistě ne jediný. Snad není příliš troufalé vyjít z předpokladu, že za dobu, co se čaji věnuji, jsem již nasbíral pár zkušeností, vědomostí a postřehů, o které bych se s Vámi rád podělil a pokud někoho zaujmou tak o nich i diskutoval. K prezentaci mých názorů by se jistě dalo využít i některého veřejného čajového fóra. Shledávám ale, že na těchto fórech je v poslední době poněkud "hustší" atmosféra, do které se nechci zapojit. Navíc zde na vlastním blogu budou všechny mé články pohromadě a lépe uspořádané (rozuměj uspořádané tak jak chci já :-). Dalším důvodem je fakt, že na veřejných fórech se diskuze pod příspěvky občas zvrhnou až v osobní útoky nesouhlasících stran. Rád bych měl možnost případnou diskuzi pod mými příspěvky korigovat tak, aby směřovala k vyřešení problémů, nikoliv aby byla plná nadávek. Vlastní blog mi tuto možnost zaručí.
Dalším důvodem založení blogu je uchování myšlenek. Občas mě ale napadne nějaká čajová souvislost, o které dumám a někdy se dokonce i doberu konce, ale nezapíši ji a posléze se tiše vytratí. Pokud tedy shledám, že ona myšlenka má hodnotu, kterou stojí za to zapsat, učiním tak. Pak se již nevytratí.
Samotné psaní blogu pak i mě obohacuje o nové informace. Při psaní článku v dané oblasti hlouběji pátrám a obvykle se tak dozvím něco nového.
Dále jsem si také řekl, že když může blog o čajích psát jeden můj kamarád, tak to přece zvládnu taky. Onen kamarád má na svém blogu osm příspěvků a přes rok nic nového nezveřejnil. Doufám, že to s mým blogem nedopadne stejně.
Dovolím si zde ještě napsat, proč je zápis ohledně založení blogu až jako druhý. Je to jednoduché. Myslím si, že bylo příhodné začít tento blog tím, jak jsem já sám začal s čajem. Přijde mi to trochu více "poetické".

Do budoucna sobě přeji vydržet v psaní a ostatním návštěvníkům, aby jim zde přečtené bylo užitečné.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Prosím vyvarujte se jakýchkoliv úrážlivých či jinak závadných komentářů. Takovéto komentáře so dovoluji upravit (vymazat nevhodná slova) nebo vůbec nezveřejnit - z tohoto důvodu se Váš komentář může zobrazit se zpožděním. Děkuji.